FAQ - Întrebări frecvente

Este posibil să găsești răspunsul la întrebarea ta pe pagina noastră de Întrebări Frecvente, de aceea îți recomandăm să parcurgi mai întâi această pagină înainte de a ne suna.

1. Cum achiziționez un voucher Activitati Cadou?

Poți achiziționa Vouchere Activitati Cadou fie online fie telefonic.

La achiziție îți vor fi necesare datele personale: nume, prenume, adresa, seria cărții de identitate sau a pașaportului (în vederea emiterii facturii), un număr de telefon și o adresă email.

Alegi metoda de livrare: 

- online: dacă alegi voucherul electronic și îl achiți online, îl vei primi în format PDF la adresa ta de e-mail imediat ce plata este confirmată. Dacă alegi plata prin transfer bancar, confimarea plății poate dura între 2 și 4 zile lucrătoare.

- prin curier: livrarea va fi efectuată de o firmă de curierat - Urgent Curier sau Fan Curier. În acest caz, se va achita o taxă de livrare în valoare de 25 RON. Voucherul va ajunge la destinație în cel puțin 2 zile lucrătoare. Acesta devine activ după încasarea rambursului.

- prin poștă: livrarea va fi efectuată de către Poșta Română. Se va achita o taxă de livrare de 35 RON, iar voucherul va ajunge la destinație în aproximativ 5 zile lucrătoare. Acesta devine activ după încasarea rambursului.

- livrare internațională: prin Poșta Română. Taxa de livrare începe de la 35 RON, iar voucherul va ajunge la destinație în 14-21 de zile.

2. Cum activez voucherul?

Voucherul se activează în momentul în care se înregistrează contravaloarea plății lui în contul nostru.

3. Cum plătesc?

3.1 Online prin sistemul de plăți securizat PlațiOnline.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in RON si EUR, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra

Pentru plata cu cardul, tranzactiile in RON vor aparea pe extrasul de cont cu numele activitati-cadou. Tranzactiile in EUR vor aparea pe extrasul de cont cu numele ACTIVITATI CADOU

3.2 Offline: vei primi o factură și vei avea următoarele opțiuni:
3.2.1 Depozit Direct - depunere în contul firmei noastre la orice sucursală Raiffeisen din țară. Nu se percepe comision.
3.2.2 Transfer Bancar - dacă ai un cont deschis la orice bancă din țară. Ordinul de plată îl puteți opera prin on-line banking sau direct la ghișeul băncii unde aveți cont deschis. Comisionul este stabilit de banca ta.

3.3.3 Ramburs prin curier - în funcție de valoarea rambursului se plătesc taxe suplimentare. Aceste taxe se achită direct la curier.

4. Pot să mă programez în vederea desfășurării activitatii dacă nu este activat voucherul?

Nu. Programarea pentru desfășurarea activitatii se poate face doar dacă voucherul este activ; acesta se activează după procesarea plății.

5. Am primit un voucher Activitati Cadou, ce trebuie să fac?

Te programezi pentru desfășurarea activitatii primită cadou. Este necesar să faci cererea de rezervare online. Dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta cu cel puțin 7-14 zile înainte de data solicitată la numărul de telefon 021 568 88 86 sau la adresa de e-mail contact@activitati-cadou.ro. "Rezervă activitatea aici."

6. Cum știu ce reguli/restricții sunt legate de activitatea pe care urmează să o desfășor?

Unele activități comportă anumite reguli/restricții. Acestea se găsesc în descrierile activităților cadou și în documentul de confirmare a programării activităților, intitulat Activity Pass.

7. Dacă primesc un voucher Activitati Cadou și nu doresc să desfășor activitatea, pot să primesc banii în schimb sau să aleg o altă activitate?

Dacă ai primit un voucher Activitati Cadou și nu ești mulțumit de experința pe care o poți desfășura, contactează-ne și solicită preschimbarea cu o altă activitate de pe activitati-cadou.ro. Preschimbarea este permisă doar pentru vouchere care nu au fost utilizate (ex: nu s-a solicitat deja programare pentru o dată anume în sistemul Activitati Cadou).

Prima schimbare este gratuită. Pentru următoarele preschimbări se va percepe o taxă administrativă în valoare de 10 €.

În cazul în care deținătorul preschimbă Voucherul cu o activitate de valoare mai mică, soldul rămas va fi păstrat ca și credit în contul de client al deținătorului voucherului Activitati Cadou. Creditul este supus aceleiași date de expirare ca și Voucherul original. Dacă Voucherul este preschimbat cu o activitate de valoare mai mare, beneficiarul va trebui să achite diferența.

Rambursarea Voucherului poate fi solicitată numai de către Cumpărător, în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției. Rambursarea exclude orice taxe de livrare sau comisioane aferente tranzacțiilor. Suma va fi rambursată pe același Card de Credit utilizat pentru achiziționarea activitatii în maxim 30 de zile. După cele 14 zile calendaristice, nu se mai acordă rambursări pentru ”Răzgândire”. În schimb, Voucherele neutilizate și ne-expirate pot fi, de acum, preschimbate.

8. Pot să prelungesc termenul de valabilitate al voucherului?

Da. Dacă voucherul nu este utilizat în perioada sa de valabilitate, acesta poate fi prelungit pentru o perioadă adițională de 6 luni. Prelungirea trebuie solicitată în perioada de Valabilitate a voucherului. Pentru a efectua prelungirea Voucherului este necesară achitarea unei taxe administrative în valoare de 20 €. Dacă Voucherul este expirat, acesta nu se mai poate prelungi. De asemenea, Voucherele expirate nu se rambursează - nici total, nici parțial.